مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی
دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ب.ظ
- نویسنده :
- بازدید : [۱۹] مشاهده
مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ آیا تبلیغات، اثری بر قصد خرید برندِ (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی. بخشی از مقدمه: استراتژی نام تجاری فروشگاهی یک عمل معمولی اتخاذ شده ...